неделя, 8 октомври 2017 г.

Fossil Hybrid


В лицето на променящото се потребителско търсене в една индустрия, рядко известна с гъвкавост, как една компания ефективно се сблъсква с опасността от непосредствената ирелевантност на продукта при престоя си в курса не е мъдро решение и бъдещето е трудно да се предскаже? Това е проблемът, с който се сблъскват компаниите, които правят скъпи часовници с кварц, в светлината на възникващата популярност на интелигентността. Задълбочено закотвена за продаваемостта на скромни модни часовници, Fossil Group се изправи и продължава да се изправя пред тази прецизна дилема. Марката има амбициозен, ако не е изучен план за атака. Fossil Group е пионер в областта на часовникарската промишленост по много начини. Те не само са наистина иновативни, когато става въпрос за разпределение на китките в универсалните магазини (и подобни пазарувания) в САЩ (което позволи огромен брой хора да видят огромни обеми от продукти), но също и повече или по-малко усъвършенства изкуството на дизайн и производство на модни часовници. Техните хибридни smartwatches (по същество свързани устройства с аналогови ръце) се увеличават популярността на марките Fossil прави часовници като Diesel и Michael Kors, които осигуряват стойност, стил и свързаност. Забележете, че в тази статия ще демонстрираме тези хибридни часовници, но също и някои изображения на техния сензорен интелигентен часовник, тъй като Fossil прави доста от тях.
Fossil е основана от двамата братя Том и Коста Картсотис през 1984 г. По-късно Том Картотис (който продължава да има добри отношения с Fossil) започва да създава Shinola Detroit (в модерната си форма), произвеждаща часовници и други стоки и тема на Fossil), докато Коста остава главен изпълнителен директор на Fossil. През 1990 г. първите изкопаеми часовници излязоха под търговската марка "Релик" - име, което според мен по-късно бе отхвърлено и името на фосилата беше използвано на набора от часовници. Целият пункт на компанията беше да завладее производството в Азия, като в същото време произвежда ретро-стил модни часовници за американската аудитория, търсеща носталгични продукти (мислете "1954 Americana" според Fossil). Естетическата и концепцията за начина на живот на марката бе недвусмислено повтаряна в самите имена "Fossil" и "Relic", които (в сатирично самонамалящ се начин) предполагаха фокус върху визуалната привлекателност на остарялата технология. Концепцията за почти две десетилетия беше хит. Още повече, може да се направи аргументът, че съвременният лукс "съживяване на ретро реставрацията на часовници" първоначално е бил предсказан или поне е пуснат в действие от Фосил
https://thetime.bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар